Witajcie! :)



To mój pierwszy post na nowym blogu, tak więc... Cześć! Miło mi, że tu jesteś. :)

Mam na imię Agata i na tym blogu będę pisać o różnych rzeczach - od kosmetyków zaczynając po posty w których będę załamywać ręce nad ludzkimi zachowaniami i dziwnymi sytuacjami, jakie mi się czasem przytrafiają.
Wcześniej prowadziłam innego bloga, jednak postanowiłam założyć nowego i nie ograniczać się tak bardzo z tematyką. To ma być po prostu moje miejsce w sieci. Nie lubię sama narzucać sobie ograniczeń, więc nie będzie ich też na blogu. Spodoba mi się jakaś paletka cieni, którą mam w użyciu? Pokażę ją. A może książka, gra komputerowa? Może kupię coś fajnego, albo obejrzę fajny film? Też. Zadziwi mnie jakaś sytuacja? Nie będę potrafiła zrozumieć jakiegoś fenomenu społecznego? Całkiem możliwe, że podzielę się z Wami opinią na ten temat właśnie na tym blogu.

Mam nadzieję, że w jakiś sposób spodoba Ci się to miejsce (mimo, że jest ciemne "jak w habicie ksiądz") i będziesz tu co jakiś czas zaglądać. Uprzedzam, że ciemno najprawdopodobniej zostanie, gdyż jest to najbardziej preferowana przeze mnie kolorystyka (już tak mam - lubię ciemno, "mhroczno" i "gothycko" ;p), i co jakiś czas mogą pojawiać się tu drobne zmiany, ponieważ szablon jakiego teraz używam nie jest jeszcze w stu procentach taki, jaki by mi odpowiadał.
Jeśli nie - no cóż, jest mnóstwo innych blogów, na pewno znajdziesz coś dla siebie. :)

Zapraszam też na:
Fanpage na Facebooku - https://www.facebook.com/zakatek.artemii/
Profil na Instagramie - https://www.instagram.com/zakatek.artemii/

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz